counting

Daisypath Anniversary tickers

berambusss!!

Get off my page!

watching


.

salam.
kite berjumpe lagi..
waktu malam selalunyer aku tngok tv..
(bile lepas buat keje skolah la..)
tadi aku ade tengok ujibakat AF8..



hmm..suare x der lah sedap mane..
tapi boleh lah..
biase lah kan..name pon 'ujibakat'
ramai yg nak mencube nasib..
lepas habis citer tuh..
aku pon bukak lah channel 105..
tengok2..ade ulangan raja lawak musim ke-4..



apelagi ..layan ah..
tapi antare sume2 tu..
aku rase yang paling lawak..IDLAN lah
sebab dye tuh klaka..
dah la penampilan die tu lawak..
"pak kassim the series"..adoyai..
tapi yg x paling klaka aku rase CaCa kot..
lawak dye ntah pape..
x lawak pon..
tetibe..tngah syok2 tengok tv..
terdengar lah aku dentuman yg bgitu membingitkan..
rupe2nye..dorang main mercun KLCC ..



almaklumlah
TAHUN BARU CINA
orang cina kan suka main mercun..
okey lah..
aku pon da ngantok..nak tido..
...wassalamualaikum...

Your Reply