counting

Daisypath Anniversary tickers

berambusss!!

Get off my page!

school holiday =P


.

 hai yob!!
seeing again..minggu balek..CUTI!!..tapi keje skola blambak gler..siot tol
hmm..ape aku nak cakap erk??
ha..mmandangkan kputusan SPM da kuar semalam..
aku nak cite sket arh..
skola aku ade 2 mnusie yang dpt 10A..
pastu bberape org gak la yg cemerlang dapat 9A-8A..
gempak gak lorh!!
tmasuk abg kpd kwn aku ;)
harap dye pon bjaye cam abg dye kot..=O
suke wat mende plek2..itulah dye FUAD..
form 3 sape x knal..(blurr..=P)
aku rase faiz mesti bace nie..
haha..lantak lah..
tapi mase hari rabu tu..
aku msk ptandingan selawat..=)
tapi peringkat skola jer la..
wakil untuk form 3 aliran agama..
persaingan agak hebat..
walaupon cume 3 team jer..haha
team ktorang,team form 4 aliran agama,and bdak f3 aliran biase..
pergh..sedap siot suare dorang..(cuak nk kalah jer)
tapi btolla..mmg sedap suare dorang..tapi ktorang lagi sedap..
(hish3..dah dah la tu puji-memuhji team sendiri)
tapi blom terbukti lagi dorang yg menang..=P
kputusan blom d'umumkan lagi..=)
okey la..tu jer kot..
bye2..












p/s; faiz..ko komen tau..=)



Your Reply