counting

Daisypath Anniversary tickers

berambusss!!

Get off my page!

sweet.sour.salt


.

Afiq Azfar Bin Abdul Rashid
21 May 1995
happy birthday :D

Hariz Afif Asyraaf
20 May 1995
*tanak wishh kat ko :P


haha , sowyy lame x update ..sebokk laa , pekse agi *tapi daa abes laa , sebelum tuh ..
nak citer pasal befday ari tuu .. pergh , memang besh laa , smbut kat ane ?? mula2 kt asrama je , pastu bru kt umah .. kat asrama x yah citer laa , memang kecoh abess laa ,
kekadang malas gak nk layan yg dorang sume wishh kat aku tuh , sbabnye "ade udang di sebalik batuu" la nie ,, aku tawtaw , sabo je laa , stahun skali kott .. HAHA

malam tu nk tido pon susahh , dari pagi sampailaa malam , asyik2 bende ni jer aku dengar ;

? : weh, afiq..befday doee esok ..HAHA
? : ceh , afiq taa sabar da tuu .. ko tngok kt skolaa  nanti ..HEHE
? : afiq , selamat hari jadi ..korek pun samee yek?? ade point nie ..HAHA
? : afiq , sabo fiq..bape jam jer lagi..saba yek?? :D
*dalam hati aku ,, abes laa..memang kene bahan laa nie .. ARGHH!!

sampai laa kol 12 malam ,  aku daa tido pun dorang kejut lagyy ,* sajer tido awal :) , nk selamat.. amek ko , memekak jer..kan aku daa sound..esok taa bley ker??!!
HAHA,dorang kate .. jgn risau ..esok ko kene lagi trokk!! HAH??! abess laa aku..

smk segambut jaya .21 mei 2010.8.15 a.m.kelas 3a3.
waktu nk jawab kertas b.inggeris tuh .. semua ushar je kt aku .. pahal korang ??!! x puas aty ckp ler !! waktu rehat lagi lorh ..
"afiq , nk aku blanje ??"
"afiq , jap gy aku blanje cendol yee.."
blah r korang,,tanakk kawan..HAMM!!PEH!!

okeylaa .. nak makan kek nie..bubye...

*bdak asrama paham ler citer aku nie..pasal dorang sume yg wat!!! :P

Your Reply